Alla inlägg under september 2018

Av Rebecca - 11 september 2018 20:09

Fett seg uppdatering, I know men har inte mått så bra. Familjeroadtripen var fantastiskt och vi såg och upplevde så otroligt mycket, kryssade av en del från UNESCOs världsarvs lista och bara umgicks tillsammans som en familj. Något som enligt mig behövdes, har saknat att umgås med min bror så det var kul. Han har varit så upptagen på sistone så Aa.

Blev inte jobb uppehåll heller, jobbar fortfarande kvar på djursjukhuset där jag hoppar in om de behöver hjälp. Jag har också skaffat ett annat jobb på ett hunddagis, vilket jag tycker är jätte kul och det håller mig sysselsatt de dagar då jag inte redan har jobb. Dessutom är hundar och smådjur nåt jag brinner för och man ska ju göra det man älskar.

Har även blivit biff.. nä men har gått och fixat mig ett gymkort mitt i allt och tillbringat en hel tid på gymmet och med träning. Känner än så länge att det är roligt och att jag mår bra av det. Varför jag inte gymmat tidigare är en bra fråga, det hjälper ju mig i tennisen såväl som med mina knän och skuldror som är lite problematiska i mellanåt.

Lägger in lite bilder från vår roadtrip genom Tyskland, Österrike och Italien?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaba tjena!
Ledsen om jag gör er besvikna men denna blogg kommer inte till att handla om skor.

Den kommer att handla om mitt liv och vardag som en 19 årig tjej nere i Skåne.

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards