Direktlänk till inlägg 12 november 2017

Fredags

Av Rebecca - 12 november 2017 22:09

Som sagt drog jag då till Lund i fredags och var inte jätte taggad på det egentligen efter att jag kommit hem från skolan. Blev att jag struntade i Pub crawl och istället mötte upp Malin en halvtimme innan det börja för att säkert komma in denna gång?

Väl inne köpte vi en drink under tiden vi satt och väntade på att de andra skulle komma. De kom lite senare så vi hade redan hunnit dansa till några låtar innan dess. Kvällen gick ut på en hel del sång och en hel del dans, tror jag kunde ungefär alla låtar utom 2 vilket var jätte kul. Precis så en utgång ska vara, tycker det är jobbigt när man inte kan låtarna som spelas. Hela kvällen var super rolig och så mycket bättre än vad jag trodde, absolut bästa var när What makes you beautiful ~ One Direction, Rosa helikopter samt All I want for Christmas is you spelades. Fangirls skriken när dessa låtar kom bjöd jag och Malin på samt väldigt fin sång såklart ;)

Det hela slutade vid 2 men vi fick stå i kö i ÖVER 30min(?!?) för att hämta ut våra jackor vilket var väldigt segt men därefter körde vi Malin till sin studentkorridor innan det bar av hemåt. Vi var hemma runt 4 och då gick mamma och pappa till sängs direkt medan jag tig nåt att äta. Fick throwbacks då från när jag och min syster varit i Australien och den jet-lag jag hade när vi kommit hem. Kan bara säga att jag åt både enligt svensk tid som australiensisk och sov inte mycket den veckan heller. Min syster däremot hade sin jetlag efter det att vi kommit fram till Australien istället men då slapp jag den. Aja nog om det vill ni veta mer om den resan så släng iväg en kommentar så kommer det :)


Bilder från i fredags, blev inte så många men en del i alla fall :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 11 september 2018 20:09

Fett seg uppdatering, I know men har inte mått så bra. Familjeroadtripen var fantastiskt och vi såg och upplevde så otroligt mycket, kryssade av en del från UNESCOs världsarvs lista och bara umgicks tillsammans som en familj. Något som enligt mig beh...

Av Rebecca - 2 augusti 2018 03:25

Har troligtvis jobbat färdigt för denna sommaren men blir kanske mer jobb i år lite beroende på vad jag väljer. Vet än inte om ja ska plugga eller jobba till hösten, återstår o se. Efter Asien-resan har jag även då jobbat en del, mestadels kväll/ tid...

Av Rebecca - 30 juli 2018 12:59

Har hänt en hel del sen sist vilket gjort att jag inte bloggat. Det har varit en rätt tuff period då min mormor tyvärr blev sjukare och fann tillslut sin frid. Hela familjen försöker fortfarande bearbeta detta och kämpar på dag för dag. Hon var och f...

Av Rebecca - 14 april 2018 15:55

Jag vet att uppdateringen är seg men ja, bjuder på ett längre inlägg istället. Efter Thailand åkte vi vidare till Malaysia och Kuala Lumpur, staden och landet överraskade mig väldigt. Svårt att beskriva men var i alla fall verkligen inte som jag ...

Av Rebecca - 24 mars 2018 06:17

I skrivande stund sitter jag på hostelrummet i Kuala Lumpur och käkar kex. 3 veckor av resan har redan flugit iväg i rekord fart. De första veckorna tillbringades som sagt i Thailand. Förra gången jag var i thailand (2014) blev jag väldigt besviken o...

Presentation


Tjaba tjena!
Ledsen om jag gör er besvikna men denna blogg kommer inte till att handla om skor.

Den kommer att handla om mitt liv och vardag som en 19 årig tjej nere i Skåne.

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards