Direktlänk till inlägg 12 november 2017

Helgen

Av Rebecca - 12 november 2017 14:14

Blev inte att det kom upp några bilder igår då jag tillbringade hela dagen i Malmö på Emporia med Linda och Johanna. Blev en hel del shopping av såväl mat som kläder och själv köpte jag ett par hollister byxor och två tröjor. Det var en dag som verkligen behövdes då jag saknat dem en hel del och jag är i skolan i stort sätt hela veckorna som gör att vi får träffas framförallt på helger.

Morgonen blev dock lite stress då vi inte bestämt tidigare om vi skulle dit eller inte samt vilken tid. Satt där i min pyjamas och halvplugga när det kom att vi skulle ta tåget från Helsingborg om 1h och då det tar mig minst 30min med bil fick jag springa runt i huset som en galning. Men jag hann att komma hem lite över tio efter en utgång dagen innan var lite tufft, kommer ett inlägg sen om i fredags :)

Idag är det ju farsdag så blir en del firande för pappsen för att sedan träna senare idag men även lite plugg inför kommande tenta.

Bilder från gårdagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 11 september 2018 20:09

Fett seg uppdatering, I know men har inte mått så bra. Familjeroadtripen var fantastiskt och vi såg och upplevde så otroligt mycket, kryssade av en del från UNESCOs världsarvs lista och bara umgicks tillsammans som en familj. Något som enligt mig beh...

Av Rebecca - 2 augusti 2018 03:25

Har troligtvis jobbat färdigt för denna sommaren men blir kanske mer jobb i år lite beroende på vad jag väljer. Vet än inte om ja ska plugga eller jobba till hösten, återstår o se. Efter Asien-resan har jag även då jobbat en del, mestadels kväll/ tid...

Av Rebecca - 30 juli 2018 12:59

Har hänt en hel del sen sist vilket gjort att jag inte bloggat. Det har varit en rätt tuff period då min mormor tyvärr blev sjukare och fann tillslut sin frid. Hela familjen försöker fortfarande bearbeta detta och kämpar på dag för dag. Hon var och f...

Av Rebecca - 14 april 2018 15:55

Jag vet att uppdateringen är seg men ja, bjuder på ett längre inlägg istället. Efter Thailand åkte vi vidare till Malaysia och Kuala Lumpur, staden och landet överraskade mig väldigt. Svårt att beskriva men var i alla fall verkligen inte som jag ...

Av Rebecca - 24 mars 2018 06:17

I skrivande stund sitter jag på hostelrummet i Kuala Lumpur och käkar kex. 3 veckor av resan har redan flugit iväg i rekord fart. De första veckorna tillbringades som sagt i Thailand. Förra gången jag var i thailand (2014) blev jag väldigt besviken o...

Presentation


Tjaba tjena!
Ledsen om jag gör er besvikna men denna blogg kommer inte till att handla om skor.

Den kommer att handla om mitt liv och vardag som en 19 årig tjej nere i Skåne.

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards