Alla inlägg under juli 2018

Av Rebecca - 30 juli 2018 12:59

Har hänt en hel del sen sist vilket gjort att jag inte bloggat. Det har varit en rätt tuff period då min mormor tyvärr blev sjukare och fann tillslut sin frid. Hela familjen försöker fortfarande bearbeta detta och kämpar på dag för dag. Hon var och förblir min förebild här i livet då hon alltid kämpade på och behöll ett leende på läpparna alltid. Jag är glad för hennes skull att det ändå gick så pass fort som det gjorde samtidigt som jag inte velat annat än att hon skulle vara här med oss, inte bara i våra hjärtan och minnen. Jag är så otroligt glad att jag hann komma hem från Asien och umgås med henne. Därav har jag inte precis haft orken för att blogga vilket jag hoppas är förståligt.

Några dagar efter var det dag att fira min 20-års dag och såklart var jag inte taggad på det. För att vara helt ärlig så kändes allt så sjukt konstigt och ville mest bara att dagen skulle bli över då inget kändes rätt. I födelsedagspresent fick jag en resa till London endast tillsammans med mamma vad jag trodde och flyget skulle lyfta 4 på natten så blev att tvätta och packa direkt typ. På flygplatsen kom mina två bästa vänner från ingenstans och visade sig att de skulle hänga med istället för min mamma, tala om att jag blev chockad. Tog ett tag för mig att inse att vi tre skulle åka till London tillsammans! Vi hade några helt underbara dagar där, vilket behövdes. Då de varit där tidigare så visade dem mig runt, blev en hel del shopping och sen överraskades jag också med att vi skulle på Taylor Swift?s konsert. Var några helt fantastiska och som sagt välbehövliga dagar med underbara vänner.

Några veckor senare gick vi tre även på Ed Sheerans konsert i Göteborg vilken även den var helt fantastisk och magiskt!

Sedan har det blivit en hel del jobb, mestadels natt/kvälls tid vilket gjort mig väldigt trött om dagarna. Hade älskat att lägga upp och visa er fler bilder från Asien resan men tyvärr har jag förlorat i stort sätt alla bilderna därifrån då datorn kraschade innan jag hunnit spara dem på extra hårddisken med. Något som såklart är väldigt sorgligt men har kvar en del videor på min gopro och finns inte så mycket jag kan göra åt saken tyvärr. Istället kommer lite bilder från dagarna i London samt de två konserterna.

Presentation


Tjaba tjena!
Ledsen om jag gör er besvikna men denna blogg kommer inte till att handla om skor.

Den kommer att handla om mitt liv och vardag som en 19 årig tjej nere i Skåne.

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards