Direktlänk till inlägg 30 november 2017

I?m back

Av Rebecca - 30 november 2017 18:19

Varit lite mycket senaste tiden både med och utanför skola. De senaste 4 dagarna blev det intensiv plugg för tentan som avklarades igår o fy vad nervös jag var. Var sjukt mycket att kunna då det handlade om livets utveckling samt skulle vi kunna identifiera 52 olika arter/släkten av fossil samt när de levde. Är väldigt osäker på hur det gott men det återstår att se, första tentan någonsin är i alla fall avklarad.

Sedan har Emmeli nu kommit hem hen från USA där hon varit Au pair o har saknat henne en hel del. Så blev att fira det förra fredagen och sedan igår fortsatte det med en mysig tjejkväll som sluta i skratt. Tydligen efter att vi köpt pizza hade vi glömt stänga ena bildörren vilken sedan resulterat i antyder fanns is på rutorna såväl i som på bilen, oobs..

Idag började nästa delkurs om klimat, tyckte man kunnat få en dag ledig men nope. Vid lunchtid åkte jag hem då jag senare skulle till doktorn. Vet att jag är 19 men HATAR att gå till sjukhuset och bättre blev det inte när inte mamma eller någon annan kunde följa med idag o vara sällskap. Men gick väl bra ändå beroende på hur man ser det, svaren var desamma men hade hoppats på att de hittat någon orsak till den huvudvärk jag haft konstant sedan jag var 7 år men aja bättre det än att de hittat nåt farligt.

Blev med tvingad på en promenad i måndags i en skog i närheten av var jag bor tillsammans med min mamma och syster samt våra två hundar Emil och Flinga.

Också en bild från gårdagen <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 11 september 2018 20:09

Fett seg uppdatering, I know men har inte mått så bra. Familjeroadtripen var fantastiskt och vi såg och upplevde så otroligt mycket, kryssade av en del från UNESCOs världsarvs lista och bara umgicks tillsammans som en familj. Något som enligt mig beh...

Av Rebecca - 2 augusti 2018 03:25

Har troligtvis jobbat färdigt för denna sommaren men blir kanske mer jobb i år lite beroende på vad jag väljer. Vet än inte om ja ska plugga eller jobba till hösten, återstår o se. Efter Asien-resan har jag även då jobbat en del, mestadels kväll/ tid...

Av Rebecca - 30 juli 2018 12:59

Har hänt en hel del sen sist vilket gjort att jag inte bloggat. Det har varit en rätt tuff period då min mormor tyvärr blev sjukare och fann tillslut sin frid. Hela familjen försöker fortfarande bearbeta detta och kämpar på dag för dag. Hon var och f...

Av Rebecca - 14 april 2018 15:55

Jag vet att uppdateringen är seg men ja, bjuder på ett längre inlägg istället. Efter Thailand åkte vi vidare till Malaysia och Kuala Lumpur, staden och landet överraskade mig väldigt. Svårt att beskriva men var i alla fall verkligen inte som jag ...

Av Rebecca - 24 mars 2018 06:17

I skrivande stund sitter jag på hostelrummet i Kuala Lumpur och käkar kex. 3 veckor av resan har redan flugit iväg i rekord fart. De första veckorna tillbringades som sagt i Thailand. Förra gången jag var i thailand (2014) blev jag väldigt besviken o...

Presentation


Tjaba tjena!
Ledsen om jag gör er besvikna men denna blogg kommer inte till att handla om skor.

Den kommer att handla om mitt liv och vardag som en 19 årig tjej nere i Skåne.

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards