Direktlänk till inlägg 2 augusti 2018

Vacation

Av Rebecca - 2 augusti 2018 03:25

Har troligtvis jobbat färdigt för denna sommaren men blir kanske mer jobb i år lite beroende på vad jag väljer. Vet än inte om ja ska plugga eller jobba till hösten, återstår o se. Efter Asien-resan har jag även då jobbat en del, mestadels kväll/ tidig natt (16-01). Till en början var det ganska tufft men efter flera nätter börja man vänja sig och nu har jag då svårt att somna innan 3 på natten?

Är taggad på resterande dagar av veckan då det förhoppningsvis bli hx-festivalen nån dag och sen på lördag blir det två fester! Har två kompisar som båda ska fira att de fyller 20, lite sådär att det är samma dag men iller bli awesome i alla fall ? O vet ni vad på lördag händer ännu en sak ... (trumvirvel..) hela familjen kommer vara påväg mot Österrike och Venedig!

Ska bli så kul att göra en roadtrip i Europa o framförallt med hela familjen då det var ett tag sedan vi gjorde en familjesemester. Ser väldigt mycket fram emot det även om det blir många timmar i bil men mer tid att blogga då ju? Så lär bli en händelserik lördag i alla fall men måste ha packat allt redan innan festerna då dem hämtar upp mig på vägen och så kör vi direkt sedan.

Har även märkt det att allt kan vara hur lugnt som helst men sen från ingenstans kommer allt och på samma gång. Någon mer som upplevt det? (kommentera i så fall)
Varför kan inte alla händelser sprida ut sig jämnt istället för att hända på samma gång? På såvisbhade man ju sluppit ha tråkigt samt sluppit stressa sedan för att få ihopa allt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 11 september 2018 20:09

Fett seg uppdatering, I know men har inte mått så bra. Familjeroadtripen var fantastiskt och vi såg och upplevde så otroligt mycket, kryssade av en del från UNESCOs världsarvs lista och bara umgicks tillsammans som en familj. Något som enligt mig beh...

Av Rebecca - 30 juli 2018 12:59

Har hänt en hel del sen sist vilket gjort att jag inte bloggat. Det har varit en rätt tuff period då min mormor tyvärr blev sjukare och fann tillslut sin frid. Hela familjen försöker fortfarande bearbeta detta och kämpar på dag för dag. Hon var och f...

Av Rebecca - 14 april 2018 15:55

Jag vet att uppdateringen är seg men ja, bjuder på ett längre inlägg istället. Efter Thailand åkte vi vidare till Malaysia och Kuala Lumpur, staden och landet överraskade mig väldigt. Svårt att beskriva men var i alla fall verkligen inte som jag ...

Av Rebecca - 24 mars 2018 06:17

I skrivande stund sitter jag på hostelrummet i Kuala Lumpur och käkar kex. 3 veckor av resan har redan flugit iväg i rekord fart. De första veckorna tillbringades som sagt i Thailand. Förra gången jag var i thailand (2014) blev jag väldigt besviken o...

Av Rebecca - 21 februari 2018 19:13

Blev att jag tog bilen hem till mormor idag och var där runt 2-tiden. Vi spelade kanasta, fikade på några jättegoda äpple muffins och pratade om resan. Hade verkligen jätte mysigt trots att jag förlorade denna gången, haha :( Kommer sakna henne någo...

Presentation


Tjaba tjena!
Ledsen om jag gör er besvikna men denna blogg kommer inte till att handla om skor.

Den kommer att handla om mitt liv och vardag som en 19 årig tjej nere i Skåne.

Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards